הלכתי, תכף אשוב

קוראי 'כמאל' היקרים,

הרשו לי להתנצל בזאת על הזמן הרב שעבר מאז עודכן לאחרונה הבלוג, וכן על הזמן הרב שיארך עד שישוב להתעדכן. לתקופה הקרובה אני אהיה לא זמין, ועד אז אני לא מעריך שאכתוב תכנים חדשים, וכן התדירות שבה אני מתעדכן לגבי מה שמתרחש בארץ (שלא נדבר על המתרחש בטורקיה :-]) ירדה פלאים.

אני אנצל את ההזדמנות הזו כדי להתייחס בקצרה להתפתחויות הפוליטיות האחרונות, ואומר שלא רק שהמפה הפוליטית משתנה לנגד ענינו (קריסת מפלגת העבודה, למשל), אלא השיח הפוליטי כולונ ממשיך במגמת השינוי שהחלה עוד בבחירות 2006 אם לא קודם – עלייתן של המחלוקות הכלכליות (האמיתיות והמדומות) למרכז הבמה הפוליטית כמה שמבדיל ומבדל בין המפלגות השונות (ובעיקר בין העבודה לקדימה).בנימה צינית ניתן להעיר כי משעשע לראות את תפקידו של אהוד ברק בכל הנוגע לקידום תהליך הבידול על רקע כלכלי, אע"פ שלמעשה אין הבדל אמיתי בינו לבין לבני מבחינה כלכלית, עד כמה שיש לזו האחרונה תפיסה כלכלית מגובשת.

אבל זו, כאמור נקודת ראותו הקטנונית והקנטרנית של הציניקן, וההתפתחוית האחרונות בשיח הפוליטי ראוי שיובילו לפיצולים מחד ולחבירות מאידך של חלקים מתוך הכוחות הפוליטיים הקיימים כדי שהמפה הפוליטית-מפלגתית תשקף את המחלוקות והניגודים הכלכליים-חברתיים-מעמדיים בישראל, ומבחינת השמאל פירוש הדבר איחוד כוחות בין האגפים הסוציאל-דמוקרטיים במרצ ובעבודה.

לסיום, אני שב וממליץ בחום לכל מי שרוצה להתעדכן כשהבלוג יתעדכן להרשם לעדכונים במייל או בRSS, ומקווה שאצליח לעדכן את הבלוג למרות העומס החדש, אף כי הדבר מוטל בספק.

רוצים לקבל הודעה בדוא"ל בכל פעם שהבלוג מתעדכן? לחצו כאן
5 מחשבות על “הלכתי, תכף אשוב

  1. אני בעד למחוק את התגובה המסיתה של הקלקסון לפני שאגיש תלונה במשטרת ישראל על הסתה לאלימות ואף לרצח.
    ומהר.

  2. המסקנות שלך מבריקות.
    שיהיה קורס מהנה ובהצלחה בשירות. מקווה שתחשף לכמה שפחות קלישאות.

להשאיר תגובה

